fredag 29 juni 2007

Confession

Jag tycker att Aftonbladet är en riktig skittidning, men trots det så kan jag inte låta bli att gå in på deras hemsida typ tio gånger varje dag. Antar att det är ett effektivt sett att få reda på om det har hänt ett nytt elfte september eller en ny flodvågskatastrof. Har det inte inträffat något av den digniteten, vilket det ju tack och lov inte gör så ofta, så märker man ju det rätt snabbt, men ändå stannar jag kvar och klickar runt lite varje gång. Och det irriterar mig att jag inte ens kan låta bli att delta i alla dessa fullkomligt hjärndöda och meningslösa oröstningar.



Vilken klänning är din festfavorit?
Nadia Björlin, Sandra Bullock, Rosario Dawson, Lucy Liu, Cameron Diaz.

Från och med nu lovar jag att aldrig mer medverka i en omröstning på aftonbladet.se.

Inga kommentarer: