torsdag 25 oktober 2007

Tur & retur

Efter en blixtvisit i Stockholm på ett och ett halvt dygn är jag åter i Paris. Jag ber om ursäkt till alla som jag borde ha ringt och fikat, tagit ett glas vin och gått ut med.. Men det fanns tyvärr inte en sekund över någonstans att nalla av. Jag har flängt runt hos designers och plockat upp kläder till butiken samt packat ihop det privata bohaget och knölat ner allt i kartonger. (Och nu, as I type, är grejjerna på väg ner hit). Dessutom försökte jag få lite kvalitetstid med Ulf som jag inte träffat på tre veckor då han varit i Abu Dhabi på jobb... dvs bott på ett sjustjärnigt hotell.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad säger man... Hooooraaaaa!
Jag antar att du nu också har gjort ett fullständigt schema för mitt besök i Paris? ;-)

Pär Åhlander sa...

Givetvis!

Jag funderar på teman till festligheterna.. Återkommer inom kort.

PUSS

Anonym sa...

Jag har gjort ett exceldokument...;)

Anonym sa...

Fan vad underbara ni är! I love excel! ;-)

Anonym sa...

Har ni fått mitt fax?