söndag 14 oktober 2007

Full Metal T-shirt

Jag var på födelsedagskalas igår kväll. Baren Full Metal bjöd till fest för att fira sitt 8-åriga bar-varande. Det är en ganska liten bar med två stycken darkrooms där både det ena och andra brukar hända. Igår hände det både där och i baren vill jag minnas…

Det var verklig feststämning och den lilla lokalen var välfylld av mer eller mindre påklädda kroppar. I omvänd ordning så gav födelsedagsbarnet (eller personalen då förstås) bort presenter istället för att få. Jag fick en t-shirt… Porrfilmer och nyckelringar var andra presenter som delades ut.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Rock on!

Anonym sa...

Haha, jag som trodde att det hade nåt med Metal att göra... du anar inte min besvikelse! =)

Pär Åhlander sa...

Ace: Men de spelar lite Marilyn Manson och sånt där ibland.. så du är inte helt ute och cyklar! :-)

Caroline: I did rock on! Tyvärr kan jag inte ta dig dit när ni kommer på besök.. It's a boys only place... Men Freddan kan följa med! ;-)

Anonym sa...

Jag tycker du kan ge bort kläder när du öppnar till dina snyggaste killkompisar som besöker dig. Gärna de snaggade, långa och lite blattiga så där...

Pär Åhlander sa...

Chantelagen: Humm.. få se nu.. Tror inte att jag känner några sådana..

Anonym sa...

Hmm* nä, det gör du nog inte förresten.

Anonym sa...

Men jag har ofta genom åren blivit anklagad för att ha stora händer och spinkig pojkkropp! Med keps och lösskägg blir jag en i gänget (eller kanske utan kepsen).