fredag 26 oktober 2007

My little shop of fashion



Kom på att jag helt glömt bort att visa loggan, eller ens berättat namnet på min lilla butik som jag öppnar nu den 9:e november. Om du som läser detta råkar befinna dig i Paris just då så är du herzliches välkommen på invigningsfest kl 19.00 på 52 Rue de Verneuil. De märken som jag kommer att sälja nu vid öppning är Diana Orving, Bea Szenfeld, Carin Wester, Nakkna, Rodebjer, So Last Season och Emy & Cillas fantastiska trätofflor. + lite annat smått & gott. Aahh.. Gratis reklamutrymme på internet..

5 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAA...kommer kommer kommer...

Pär Åhlander sa...

anonym, du är SÅ välkommen!

Anonym sa...

Kommer inte, men vill viLL VILL!!

Anonym sa...

''Swedish Fashion for the Parisiens''. Men om modet riktas till fransmannan borde man inte skriva det pa franska!?

Pär Åhlander sa...

Bäste anonym. Eftersom Pretentious inom kort är multinationellt och butiker kommer att ploppa upp som svampar lite här och var, så tänker jag långsiktigt förstår du.. I NY kommer pay offen att vara "Swedish fashion for the New Yorkers", i Rom "... for the romans".. Ja du förstår säkert. Så för ett enhetligt koncept valde jag det språk som är mest gångbart världen över.