måndag 22 oktober 2007

In the eye of the beholder

Jag har kommit på att jag nog har ganska fula ögon... Det här skriver jag ABSOLUT inte för att jag vill att vänner och bekanta ska ”Nä, det har du inte alls.. du har jättefina ögon… bla..bla..”

Eller, själva ögonen är det nog inget större fel på, utan snarare dess placering tror jag. De sitter till att börja med för tätt. Det som fick mig att inse detta var när jag tittade på bilder som jag laddat upp på mig själv på bl a Facebook.. Det ska ju inte stickas under stol med att man (jag) valt bilder där man (jag) själv tycker ens utseende är mest fördelaktigt. När jag såg på dessa foton insåg jag att jag hade solglasögon på typ åtta av tio. Nästan lite pinsamt. Men till mitt försvar så är jag faktiskt en väldigt ljuskänslig kille.. dessutom en medicinskt diagnostiserad sådan. Så jag tänker nog fortsätta att gömma mig bakom mina brillor, och på så sätt bli lite snyggare.

Inga kommentarer: