söndag 2 september 2007

Lysande tider för Lambi

Jag har åkt på en matförgiftning från helvetet. En lunch bestående av råbiff på Tures igår har de senaste 15 timmarna förpassat mig till ett oräkneligt antal toalettbesök. Mitt arsle liknar förmodligen en babianröv för tillfället... Som tur är så kan jag inte se eländet. Skulle inte förvåna mig om jag åkt på salmonella eller nåt liknande. Fuck, I hate this.

Helgens gå-ut-planer har följaktligen bokstavligen spolats och jag har istället ägnat mig åt dvd-tittande. Eftertexten på ”Lost In Translation” har precis rullat färdigt och nu lider jag dessutom av svår Tokyo-abstinens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

100% medlidande härifrån. Hoppas du mår bättre snart.

Pär Åhlander sa...

Mår mycket bättre idag tack.. så det var nog inte salmonella iaf. :-)