söndag 8 juli 2007

Oups..

Det kan ta tid ibland mellan inläggen för att dragkampen mellan viljan att skriva något och att låta bli är väldigt jämn. Situationen jag & Ulf åker berg-och-dalbana, (berätta eller inte?). Visst gör jag saker som är värda att bloggas om, (men är de tillräckligt viktiga i just denna situation?). Ja vad fan. Livet efter krisen måste ju börja någonstans, så varför inte här.



Kukar & sex funkar ju alltid. Så jag bryter en veckas tystnad, med en förvisso gammal nyhet, men inte mindre kul för det. Är det möjligen ”Boten Anna” som snaskar på Basshunters kotte? Jag tycker att det är så vansinnigt kul när ”kändisars” tidigare liv gör sig gällande efter ett breakthrough. Fnular över vad för snaskigheter som skulle uppdagas om jag av någon anledning skulle bli en offentlig person. Marcus, hur var det nu... kastades bilderna och negativen efter den där gången kameran åkte fram?

20 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter man på jobbet och slavar och så blir man bjuden på en sådan härlig syn! Tack Pärlan! Du gjorde min dag i detta vidriga väder! =)

Pär Åhlander sa...

Ace, I just love to make your day!

Anonym sa...

o my god!!what a pict!

Anonym sa...

ÅÅ DIN KUKA ÄR JU AS STOR VILL SUGA DEN NU

Anonym sa...

den där kuken e ju as stor:D kom i knulla mig

Anonym sa...

du e snygg men den där e för stor för e sån liten man som du.

Anonym sa...

får jag röra den??? SNÄLLA

Pär Åhlander sa...

Märkligt hur flera här verkar tro att det är min kuk på bilden... Texten är ju inte SÅ lång och genom att snabbt ögna igenom den så borde ni förstå att så inte är fallet.

Anonym sa...

jag älskar daim gör inte du det`.....men din ser godare ut!!!!

Anonym sa...

De e fan basshunter på bilden xD

Pär Åhlander sa...

Ja visst är det det. :-)

Anonym sa...

EEEEEEEEEEEWWWWWWWWWW alltså inte lilla pitten !!!

Anonym sa...

De där är väll ganska stor kuk men jag har garanterat större.
den som vill se min får kontakta mig.

Anonym sa...

Tycker inte den ser så stor ut faktiskt. Helt ärligt. Medel är runt 16 å det är inte den där..

Pär Åhlander sa...

Anonym (igen):
Well... Ordet "runt 16" gör det hela lite diffust. Ett medel stånd ligger mellan 13-16 cm. 18 är också "runt 16", men knappast det antal centimeter en medelkuk har.

Nåja. Och för att veta att Hunters kuk, som du skriver, inte mäter 16 cm så vet du av någon outgrundlig anledning hur många centimeter bruden har i käften?? I'm impressed!

Anonym sa...

säkert plast-kuk

Anonym sa...

Tack för titten!
Jag länkar till dig då jag helt plötsligt blev för pryd av mig
http://www.evanne.net/2008/06/14/2973/

Är allt gott i Sverige nu?

Pär Åhlander sa...

Hej Mió!
Du, pryd... Äsch heller! ;)

Jag börjar landa lite nu i gamla Sthlm igen..

(Det här gamla inlägget är av någon anledning mitt mest kommenterade).. Haha..

Anonym sa...

en litenn jävla kuk jävla tand petare

Anonym sa...

fan va äcklig de är säkert plast!!men de är sexig