måndag 9 juli 2007

Ein, zwei, drei - Semester!


De senaste dagarna har varit jobbmässigt hysteriska. Jag har befunnit mig framför datorn från tidig morgon fram till långt in på natten och jobbat oavbrutet i en vecka nu. Jag har inte ens lämnat lägenheten och knappt hunnit duscha på mornarna... så jag har suttit här halvsunkig endast i klädd kalsonger och t-shirt framför en tidningsformgivning som sakta tagit form. Men idag blir jag äntligen klar och kan leverera till tryckeriet. Och kanske ta en dusch.

Och imorgon åker jag och Oxy på bilsemester till Berlin! Ja ja, ich möchte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fan vad slut man blir av sånt här tokjobbande, endast tolv timmar idag... men snart semester! Hoppas ni får det fantastiskt och att du mår bra! När du kommer hem får vi försöka ses och kramas lite. Stor kram!