onsdag 30 maj 2007

Nu får det fan vara nog.


TinkyWinky har åter igen satt skräck i ett land där man räds den lilla lila handväskebärande POJK-mjukisens homosexinflytande på barn. Denna gång har ett antal polska psykologer sysselsatts med att göra en psykoanalys av Tinky för att utröna huruvida denne gillar att ta den i bumpen. Men utan psykologutbildning kan jag informera alla vettskrämda polska småbarnsföräldrar att de kan vara lugna. TinkyWinky finns inte på riktigt. Han har aldrig sugit kuk i mörka parker, inte heller idkat BDSM-sex med frälsningsförlorade läderbögar. Ja, jag skulle till och med våga sträcka mig så långt och påstå att han aldrig ens hyst några känslor för en annan man (pojke) över huvudtaget.

Dagen innan jag läste Teletubbienyheten, fick jag höra om hur Right Said Freds (I´m too Sexy..) sångare Richard Fairbrass misshandlades i Moskva när denne deltog i en demonstration för att få tillstånd att hålla ett pridefirande i samma stad... Ungefär samtidigt som en lesbisk kvinna får en yxa drämd i huvudet på sin arbetsplats i RFSLs lokaler på Sveavägen i Stockholm.

Detta händer i Sverige och i våra gamla "solidaritetsgrannländer".

Inga kommentarer: