lördag 26 maj 2007

Cream, var är du? (Desperately seeking Cream)


För några år sedan, närmare bestämt runt det förra sekelskiftet, var jag och Oxy löjligt frekventa besökare på Regnbågsrummet. Varje fredag och lördag stod vi där och dansade oss ungdomligt smala. Jag saknar stämningen, jag saknar de cerise skinnsofforna, jag saknar Cream.

Addis Black Widow som tyvärr övertalades av någon att delta i årets melodifestival (dock utan Cream), var precis som jag och Oxy, flitigt gästande denna klubb divine.

Men var är hon nu?

Jag saknar också Spikie, Spikies kompis, Slängkappan, The Model med "lillan"-örhängen, Stefan1 & Stefan2, Sjuksköterskan, Bartendern med svarta glasögon, Mikaelak och alla andra.

R.I.P: RR, R.I.P: Cream

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså det VAR Cream. Sorgligt va...

Pär Åhlander sa...

Was not.

Anonym sa...

was too

Pär Åhlander sa...

Was double not.