fredag 7 mars 2008

Torsdagkväll i Le Marais


Hur roligt som helst! Jag var på en bar/club ikväll som jag endast varit på ett par gånger tidigare. Raidd. Barpersonalen där ser i sina bara överkroppar ut att vara nog deffade och redo för prispallen i fitness-OS och varje heltimme slinker en utav bartendrarna in i en Red Light District-liknande skyltfönsterdusch där han "shower-showar" och tvålar in sig i ca tio minuter för att sedan ställa sig bakom baren igen. (De måste vara rena efter ett arbetspass).

Dessutom fick jag ett erbjudande av två söta gossar om att följa med hem på en trekant. Tradigt nog tackade jag vänligt men bestämt nej.

4 kommentarer:

Lillprinsen http://lillprinsen.blogg.se sa...

Milda makaron jag trodde bara sånt hände på film

Pär Åhlander sa...

.. Filmer måste ju ta inspiration någonstans ifrån..

Anonym sa...

varför tackade du nej till en trekant?

Pär Åhlander sa...

Kära anonym. Det kan finnas tusen anledningar och orsaker till varför man tackar nej till en trekant.. Också till att man tackar "Ja" till en.. Men denna gång blev det "nej".