måndag 8 september 2008

,,, harkel

Eller, hej,, eller förlåt eller vad fan man bör säga efter ett sådant här extremlångt blogguppehåll. Vid otaliga tillfällen på sista tiden har jag påbörjat ”det-första-inlägget-efter-pausen”.. där jag försökt sammanfatta och återberätta vad som hänt sen sist. Men det kommer inget sådant inlägg. Fragment och detaljer från de gångna månaderna kommer säkert att dyka upp här och var och då och då. Men jag fortsätter helt enkelt som om ingenting hade hänt. ☺

Ommålning och renovering av min nya lägenhet har äntligen påbörjats. Nyss blev jag klar med väggarna i vardagsrummet och imorgon efter jobbet ger jag mig på att måla golvet i samma rum. Matta vita väggar och högblanka svarta trägolv ska det bli i hela lägenheten. Så det så.

För övrigt har jag insett att jag inte har några kompisar att gå på bögklubb med. Bland mina lätträknade fikus-polare så bor en i London, en annan vägrar kompromisslöst att gå ut (ja, du vet vem du är), och sen tror jag att det mest återstår väninnor som inte gärna frivilligt ställer upp på att gå på homoklubb. Så, om det är någon som känner att han vill förbarma sig över arma lilla mig och göra mig sällskap så vore ingen gladare än jag. Man känner sig så fånig när man går ut själv.. (Läs; "jag").

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud! Vad har jag sagt om att måla golven svarta?! Aja baja! Dom är ju jättefina som dom är! Ja, du kommer att ångra dig, så får du ligga där med ett sandpapper. Moooahahaaaa!!!

Tror att enda lösningen på ditt "gå-ut-problem" är att du poppar över till London! Så kan vi gå på homosexdisco varje dag! Yes? Fuck Paris! Fuck Paris!

Puss puss!

Pär Åhlander sa...

Asch då..innan jag har hunnit ångra mig så har jag flyttat igen. No worries!

London ja.. är det den däringa byn nån stans i Englaterra?