tisdag 9 september 2008

En helt vanlig tisdag

Jag sover i köket, har på grund av ondsint pensel skinnflådda fingrar och är hög av lackfärgsångor. Annars är det bra.

Under arbetstid de senaste två dagarna har jag stått nere i en källare på en produktplåtning och stylat ansiktskrämer. När man ska plåta skönhetsprodukter och få det snyggt så tar man kräm från en och en halv burk och öser över det i en.. Därefter smeker man upp en snygg topp på krämen så att den ser härligt smörj-aptitlig ut. När det kommer till kategorin; ”tuber-med-gel”, så får man injicera (med spruta och kanyl) mer tubinnehålla från annan tub till den som ska plåtas för att den ska se riktigt full och läcker ut. Fräckt så det förslår men jag står helt utan dåligt samvete. Så det så.

Jag har kommit på att jag ligger alldeles för lite. Måste göra någonting åt det.

Inga kommentarer: